Simge22 Elfidaa- sezeryan mi olacak canım bende beklemedeyim 37+3 haftalık normal doğum görünüyor hayırlısı ile inşallah rabbim bir avazda kurtarsın inşallah
Elfidaa- cLearQueen amin canım sağol hepimiz sağlıkla alalım bebişleri kucağımıza ☺️ aşırı stres var geçmiyor 😃
Elfidaa- Simge22 evet sezeryan olucak 38de alıcaktı normalde o hafta yokmuş doktorum mecbur bi hafta erken olmuş olucak 🙄 size de kolaylıkla sağlıkla versin rabbim 🙏