Az önce hastaneden geldim çatı muayenesi yaptı ebe psikolojim bozuldu elini sokuyor sokuyor hissedemiyorum anlaşılmıyor diyor ağrısı depemden çıktı benim hâlbuki açılma yok dedi gönderdi sırf bu yüzden sezeryan olmak geçiyor içimden keşke bunun bir aleti cihazı olsada onlar ölçse ben bu korkuyu nasıl yenecem