Minikfasulyem_1 ben ilk ayları için kısa kollu beyaz iç zıbınlardan aldım sonraki 6-9 ayları askılı yada sıfır kollu beyaz iç zıbın, alt üst takım tulumlar, ne çok kalın ne çok ince penye yumuşak kumaşlar tercih ettim. Beklediğimden soğuk olursa iç zıbın üzerine iki kat penye, havalar iyi olursa iç zıbın ve tek kat penye üzerine belki hırka vs gibi giydiririm diye düşünüyorum 🫠