Ya kızlar adetim bir gün vardı test yaptım yani dün sabah ilk idrarla yaptım silik çizgi çıktı sonra akşam yaptım negatif ama sabahta okadar hastaydım ki bacaklarım belim kasıklarım çok ağrıyor du ve gögöslerim aşırı bir şekilde sızlıyordu kafam çok karıştı ya ne yapmam gerekiyor adetim