Moomtoobee 31 yaşındayım İlk hamilelegim doğduğunda 32 yaşında olacağım bazen kendimi çok geç kalmış hissediyorum kızlar ya keşke daha erken anne olabilseydim inşallah çocuğuma yetebilirim 🥹🥲 benim gibi hisseden varmi tabi hersey nasip kısmet bu zamanmış 🫠🧸
97-Mucize Moomtoobee ben de böyle hissediyordum içten içe. 28 yaşındayım. Bekarken ablalarımın abimin çocukları derken senede bir iki senede bir sırayla doğurdular şöyle bebeksiz çoluk çocuk sesi olmadan bir ortamım olmadı bende evlenince ilk sene biraz kafa dinlemek istedim ilk sene öyle geçti. İkinci sene de denedik hemen olmadı. Tam 3. Seneye girerken nasip oldu. Çok sevindim ama içten içe kafam kaldırırmı bebek bakımına yetişebilir miyim rahatlığa çok alıştım uykusuz kalabilirmiyim diye düşünmedim değil. Okula gittiğinde 38 yaşında olacağım öğretmek peşinde koşmak sanırım yorucu olacak. Ama şu an tek duam bebeğimin bana sıkı tutunması üç gündür kanamam var korkuyorum
Annesininmelei Moomtoobee 33 yaşındayım. Bende bazen geç kalmış hissediyorum ama bilinçli bir anne olacak olmak bence güzel bir şey.
basakc36 Moomtoobee Ay hiçte öyle düşünmüyorum ya ne geç kalmışlığı düşünme böyle şeyler. Daha bilinçli anne olacaksın böyle düşün. Bende 30 yaşındayım ekimde anne olacağım inşallah 🫶🥰
Gamzeli_03 Moomtoobee aynı yaşta ilk çocuğumu aldım kucağıma 35 de ikinci hayat bundan sonra başlıyor 🤲🏻🙈
97-Mucize Moomtoobee evet o konuda haklısınız daha bilinçli ve sakin olunacağı kesin. Çünkü genç yaşta anne olanların genelde ilk çocukları çok bocalama dönemine denk geliyor ve zorlu geçiyor.
cauuv1 İnsan 20li yaşlarda neyse 30da da odur :) 26 yasında anne oldum kendimi bildim bileli çocuksu yapım var 30 da da aynı olucam 40 ta da :) yani cahil insan hep cahildir olgun insan 15 yasında da olgundur cocuksu insan ise hep cocuksu kalıcaktır😊
Moomtoobee cauuv1 çok doğru katılıyorum benimde çocuksu tarafım var cocuğumla inşallah çocuk olucam bende iyi Bi şekilde eğlenceli Bi anne olacağıma inanıyorum 40 yasindada okuluna yardımcı olabilirim inşallah 🫠🧸
Moomtoobee Annesininmelei evet daha bilinçli ayakları yere basan okuyan araştıran anneler olucaz insallah🫠😊
Moomtoobee Gamzeli_03 birde şöyle bisey var 35e kadar 2. Çocuk olayını bitirmek gerekiyo egerki 2. Çocuk düşünürsek yani zamanımız kısıtlı 😁🙈
basakc36 Moomtoobee Hepimiz sağlıkla kucaklarımıza alalım inşallah 🥰 ideal bi yaş bence benim düşüncem bu yönde 😂
ykaya18 32 yaşındayım bebek doğduğunda 33 olacağım, geçen sene bir kaybım var, herşey kısmet. Bebeğimiz geleceği zamanı kendi seçiyor 💚🎀
cLearQueen 29 yasında bi kaybım var. Suan 32 yasındsym bu yasta anne olcam insallah. Hep şöyle düsünürüm: Bu hayatta hicbir sey belli olmaz belki şuan mesela 25 27 yasında evladı olanlar evladıyla 10 yıl yaşıcak ben 40 yıl yaşicam… ömür zamanı herkesin farklıdır
Nazo77 Moomtoobee 32 yaşındayım bende bugün bile hazır mıyım diye düşündüm.Evimiz yokuş o yokuş beni çok yoruyor gücüm bitiyor gibi hissediyorum hemen her çıkışta.Çok çocuk heveslisi değildim ne bileyim belki ondan.