Merhaba herkese ben Cumartesi Günü 37+0 ile kordon dolanması sonucu acil sezeryan ile doğum yaptım . Sonrasında bebeğimi küveze aldılar ve akciğerde hava boşluğu oluştu prömomotoraks olduğu dendi ve şimdi antibiyotik tedavisine başlandı ve akciğere tüp takıldı aklım hep bebeğimde benzer durum yaşayan var mı