Iraz Meleksimsirler benim adet gunumden 1 gün önce oldu canım açık kahverengi 4 gündür de regl geciyor test yaptım pozitif ama hala tahlil verme imkanım olmadi
Sksjsux355-- Meleksimsirler kanama aktif mi eğer aktif ise kimyasal gebeliktir eğer az camurumsu ise yerleşme kanamasidir
Lovely77 Meleksimsirler ilk hamileligimde oldu, adet günümde pembemsi Bi kanamam oldu azicik, sonrasi devam etmedi. Bu 2. Hamileligim bunda yerleşme kanaması hic yaşamadım sanirim her hamilelik farklı oluyor
Mavideniz26 Meleksimsirler agrı olmasi hic normal deil,sizin boyle bir durumunuz varsa doktora gorunun bence
Iraz Meleksimsirler evet oldu sdet olucakmis gibi ağrım oldu canım hatta ben adet oluyorum sanıp ped takmıştım 4 gün geçti şuan
Meleksimsirler Mavideniz26 adet mi oldum yerleşme kanaması mı henüz ondan emin değilim. Normalde benim adetim çok sancılı geçer yerimden kalkamam bu sefer böyle yoklayıp gidiyor ondan emin olamadım
Meleksimsirler Sksjsux355-- şuan koyu kahve lekelenme olarak geliyor sonradan rengi değişip artacak mı bilmiyorum
Mavideniz26 Meleksimsirler adetinize iki gun kala yaparsaniz cikma ihtimalide var yada 2,3 gun gecikmişsede cikar tabi, Sizin adetinize kac gun var ki
Mavideniz26 Meleksimsirler belkide vardir ama test yapsaniz cikar artik ona gore sizde doktora gidersiniz
Meleksimsirler Iraz benim normalde adet sancılarım 1 hafta önceden belli eder kendini bu ay bugüne kadar ağrım olmadı ki şuan bahsettiğim ağrı benim normal döngü deki ağrı gibi değil hafif kramplar. İnsan bir umut bekliyor işte olabilir mi diye
Meleksimsirler Lovely77 sağlıkla kucağınıza alın. Benim daha ilk olacak olursa tabi bir umut bekliyorum işte
Mzzz Ben iki gebeligimdede yerleşme kanaması yaşadığım kasik ağrısıyla beraber kahverenkli lekelenme oluyordu tabi doktorlar yerleşme diyip geçmiyor düşük önleyici veriyor