atarliFrida Esmats bence hiç mantıklı degil. Annenin karnında 1 gün dışarıda 1 aya denk derler. Aşk bu kadar gözünüzü kör etmesin. Bu bi bebek sizin kocanıza hediyeniz degil, sağlıklı doğmayı sağlıklı büyümeyi hakeden bi birey
Esmats atarliFrida gözümün kör olduğu falan yok. Zaten istemediğimi yazmışım oraya? Yazmak için yazmayın. Teşekkürler fikrin için ancak yazdıklarımı okuduktan sonra yorum yapmış olsaydın daha iyiydi, iyi günler.
Aynur744 Esmats benim oğlum 38+3 de geldi sancılandım fakat bebek ters olduğu için mecburi sezaryan oldum yani ona bakmıyor ilk doğumda belki 42 ye kadar vekeleyecek olanlarda var inan bana içinde ne kadar tutarsan senin için o kadar iyi 😂
Esmats atarliFrida neden öyle istiyordun denildi öyle düşündüm dedim zaten istemediğimi söyledim sebebi sorulunca söylendi o söz. Her neyse, teşekkür ederim fikriniz için.