Öncelikle şunu söylemek istiyorum Rabbim isteyen bekleyen herkese bu duyguyu nasip etsin 🙏 ben gebelik süresince bu şekilde çok dua ettim.. iki yıllık evliyim geçen yıl erken doğumla bebeğimi kaybettim.. 6 ay boyunca tekrar bir gebelik yasaktı doktor toparlanmamızı tavsiye etti.. 7. Aydan sonra şükürler olsun ki Rabbim o kadar kısa sürede bize yeniden bir bebek bahşetti.. Tabii ki çok zor geçti bu süre çok dikkat ettik çok dua ettik elimizden gelen her şeyi yaptık gerisi tevekkül dedik ve Rabbime bıraktık.. şükürler olsun ki bugün 38. Haftasında bebeğimizi sağlıkla kucağımıza aldık.. Bu duygunun tarifi yokmuş gerçekten.. 🥹 Rabbim isteyen bekleyen herkesin gönlüne göre versin inşallah.. 💐