
Kızlar adetime 2 gün var ama bugün kendimdeki biraz değişikliklere bakarak erken gebelik testi yapmak istedim testte 5 dk bekleyin diyordu ama ben 1-2 dk bekleyip negatif işaretini görünce çöpe atmıştım aradan 2-3 saat geçince çöpte bu şekilde buldum çift çizgi olmuş doğru olma ihtimali var mı bı fikir verin lütfen