turkan-4 canım 28+5teyim cumartesi düğünümüz vardı o kadar su içtim ki hava sıcak diye 5dkda bir tuvalete girdim. En son eve gelirken asansörde bir bastırdı afedersin altıma yapa yapa girdim eve. Bebeğim dönmüştü bu hafta o yüzden baskı oluyormuş öyle dedi doktor. Bende çok zordayım bu durumdan çok iyi anlıyorum seni. Sabretcez azıcık daha dışarda çok sıvı tüketmemeye çalış 🥲🥲