Moomtoobee Hangi folik asit kullanıyorsunuz?? Kaçıncı aya kadar kullandınız kokusu bile midemi bulandırıyor 🥺
Gokturkmom_ Moomtoobee Bizim planlı gebelik olduğu için 3 ay öncesinde başladım kullanmaya 12. Haftaya kadar da devam ettim folidoce kullandım bana dokunmadı ama her bünye farklı tabiki☺️
esca344 Moomtoobee içtiğimi çıkardım ve kullanamadım doktorum içemiyorsan zorlama dedi ve hiç kullanamadım su bile içemiyordum çünkü
Moomtoobee Maviss718 bende efa mom a başladım bugün daha önce 1 kutu vifolic bitirdim gebe kalmadan önce
Moomtoobee esca344 benim okadar değil de sadece içerken balık yağı kokusu midemi kaldırıyorum vifolic de öyleydi efa mom da öyle kokusuz olsa daha iyi olurdu ama doktorum bunu önerdi 👶🏻
Niloyaaaaa Moomtoobee gebelikten 3 ay önce ve gebeliğin ilk 3 ayı folidoce kullandım sonra multivitamine geçtik
esca344 Moomtoobee sizin dediğiniz folik asit değil yalnız bunlar takviye multivitamin yani. siz en başta folik asit sormuşsunuz ben ona cevap verdim ilk 3 ay içilen yani
ikibaloglanannesi Oğlumda elanatal 1 kullandım 12.haftaya kadar. Bu gebeligimde FolicUS kullanıyorum 4.haftamizda başladık kullanmaya🌸