Kızlar şu an 36 haftalık olduk doktor sezaryen tarihini bize birakti sizce 37+4, 37+5 falan erken mi olur siz ne kadar beklediniz.. çok şükür bebeğim haftasıyla uyumlu gelişiminde falan bir sıkıntı yok ama emin olamıyorum çok bekleyip beklememek konusunda