Tutaste_ Gokturkmom_ ben hap istedim doktordan hatta adı Raneks süper bişey 3 gün içtim sabah aç karnına Bi haftadır içmiyorum midemin yanması geçti
Bubu_ Gokturkmom_ bu gebeliğimde yok çok şükür diyordum 15. Haftada bende de başladı ne yapsam faydası yok gerçekten en iyi gelen maden suyu 🤷🏻♂️
12-busra @“Nurpoyrz” maden suyu veya gaviscon şurup belli bir yerden sonra hiç bir şey fayda etmiyor maalesef 40. Haftaya girdik hala daha şiddetli yanma var ve etkisiyle öksürük oluşuyor
Semihaoyku Tutaste_ bende şurup kullaniyorum gasvin Duo artık ise yaramiyo kusma derecesine geldi miğde yanmam surubu kabul etmiyor yarn kontrolm var bu şekilde anlatsam hapını verir mi acaba şurup her saat içiyorum yandıkca
sedefyrs1101 Ben kafamın altına 2tane yastık koyuyorum gece yatarken ozaman yanmıyor ya gün içinde yanmıyor zaten gece oluyor sadece çözümü de 2 tane yastık kullanmakta buldum
Pembesu Benim doktorum da pulcet 40 mg önerdi kızlar. Ama ben aynı gün bol şekerli sıcak su içtim bir arkadaşım tavsiye etti. İlacı da almadan kesti yanmayı deneyin isterseniz
Nursima6761 @"Nurpoyrz"sade soda dışında asla benimde hiç birşey geçirmiyor fikir olsun sanada aşırı kötüysen sade soda tüket derim
zeynepramo Gokturkmom_ süt daha çok işe yarıyor gaviskonu kafana dik yine de bi faydası olmuyor doktoruna senin için pulcet yazsın böyle bişey yok anında etkili kesinlikle tavsiye ediyorum
Gelin45 Bir şeyler yiyip yattıysanız veya rahatsızlık hissediyorsanız sola dönüp yatın, yastığınızı yükseltin 2 yastıkla yatın, fayda görürsünüz