mihraninannesi02 Merhabalar 15 haftalık hamileyim zorla su içiyorum ve çok az içiyorum benim gibi olanlar var mı siz ne yapıyorsunuz bu durumda 🥹🥹
Gamzeli_03 mihraninannesi02 birde şöyle bir durum var bende 1.5 2 litre içiyordum leke gibi geldi nasıl gittiği mi bilmiyorum doktor ne kadar su içiyorsun dedi 1.5 2 litre az kesinlikle bu bebeği dışarı atar demişti kendine pet şişe yap onu iç elinde tut onu iç tuvalete o sana motivasyon etsin her tuvalete çıkıp gelince bir bardak iç
KaderCenkPera Bende içemiyordum doktorum eğer içmezsen hastaneye gidip serum taksınlar dedi .Tabi hastaneyi tercih etmeyip zorla içmiştim günlük 2 litre
vesenben Ben de bir ara öyleydim, gece tuvalete kalktığımda ve sabah ilk uyandığımda su içmesi kolay oluyordu. O zamanlar biraz fazla içiyordum
Gamzeli_03 mihraninannesi02 bende doktora aynı şeyi dedim doktor suyu içmiyorsunuz böyle de olunca salya sümük geliyorsunuz demişti bu ksdsr kuruluk bebeği dışarı atar dedi sarı leblebi ye tuzlu ödem yapar şifa olsun inşallah 🤲🏻