Yeniyeniden ben size kullanmayın almayın demedim ki bahane sizden de bana boş konuşuyorsunuz bilmiyorum. Ama şunu aklınıza yazın konu ticarette çocuğunuz kimsenin umrunda değildir 👍 ben telefonumu dakka başı kullanmıyorum çocuğum varken de kullanmıyorum. 3 yaşına girecek daha bir kere hasta olsa da yemek yemese de eline telefon önüne televizyon acmamısımdır bilmeden boş konuşmayın. Kendinize göre veya sizin yorumunuza cevap verenlerle muhatap olabilirsiniz. Ben post sahibine soru sormuş sevap vermiş bundan size ne o kısmı anlamayadım banane istersen para ver al alma. Soruyu soran cevap bekliyor biz de verdik siz söyle kenarda nefretinizi başkalarına kusabilirsiniz 🙃