İhmal etme kanamayı alttan muayene yapıyolar elbette ama o kadar endişelenecek bişey değil doğru olmasa doktorlar yapmaz zaten geçen hafta bende oldum alttan muayene sonrada ultrasonda baktı hafif kanamam vardı 22 haftalıktım yüksek akıntım çıktı gitil verdi doktor