Iydrnjg Türkiyede olsaydım net doğumumu devlette yapardım ilk doğumum Türkiyede özeldeydi çünkü ama berbat deneyimlerim oldu. Her özel iyi olmuyor maalesef, bu gebeliğimde de 3 ay Türkiyede devlette doktora gittim çok ilgiliydi kalsaydım yine o hastanede o doktorumda doğum yapmak isterdim özelden alamadığım hizmeti aldım devlet hastanesinde ama işte iyisine denk gelmek lazım, ben de özelin kötüsüne devletin iyisine denk geldim