4 yaşında oğlum var benimle barner uyuyordu yerde yatırıyordum onu böcek görünce yatırmak istemedim bir süre beraber yattık bana çok alıştı şimdi ona park beşik aldık orda tek uyumak istemiyorum bende beşiğe sığmıyorum Ekim’de doğum yapicam o zamana kadar alışıcak sonra tekrar düzeni bozulucak malum brbrk brnimle uyuyacak kendiside tekrar yanıma gelmek ister nasıl olucak bilmiyorum