dilarasrbst BilalAlptekin Saygısızca cevap vermeni gerektirecek bir sey yok neler gorduk burda o yuzden erkek ismi olmasi tedirgin etti hepsi bu!!
ElaMirza BilalAlptekin benim 2.çi hamileliğim şuan 8 haftalık hamileyim ilk oğlumda doğumunda ne dikiş ne makas atıldı umarım bu dogumumda da aynısı olur 🙏
Heather BilalAlptekin bebek çıkarken çoklu yırtığa ya da biçimsiz yırtığa neden olabiliyormuş. Bu nedenle hekimler yolu düzgün olsun diye kesi atıyorlar demişti bir hemşire arkadaşım 😊
Esmagnc İç rahim bir kastan oluştuğu için tabikide eski haline geliyor.O kesikte o kadar büyük bir şey değil sancı varken kesildiğini hissetmiyorsun ve uzun uzun süren bir acıda olmuyor.Ve her insana kesi yapılmıyorsa o fizyolojik yapıyla alakalı 😊
Babyboymom BilalAlptekin Ya evet bunu bende duydum benim normal doğum yapan tüm arkadaşlarıma atmışlar sonra dikiyorlarmış. Ama bilmiyorum tabi o anı ben epidural sezeryan oldum çünkü sadece duyduğum buydu. Annemde bizi doğururken atılmış. Dikiş oluyor orası öyle dedi