Kubra0606 Ya vallahi meraktan gebelik belirtinizle ilgili olan tüm yazılarınızı okudum. Ben bu ay doktorumun “hiçbir sorunun yok, gebe kalma şansın çok yüksek” diyerek vitaminler ve thancss verdi yumurta kalitesini arttırır dedi. Bat 9 Şubat ve kasıklarımda ara ara batmalar oluyor. Dediğiniz gibi önceki gebeliğimde göğüs ağrım olmuştu bu kez hiç göğüs hassasiyetim yok ama kasıklarım çok kısa süreyle kıvrandırıyor geçiyor hemen. Çok ümitlenmek de istemiyorum ama sizin başka belirtiniz var mıydı hatırlıyor musunuz? 🥹🙏🏻