Dlnoz Hanımlar hastanede doğum süreci çekimi gotoğraf ve video olarak bütün anın çekimiyle alakalı ne düşünüyorsunuz? Doğum anını bile çekiyorlar. Sizce gerekli mi ?
Hamide_00 Dlnoz bence gerekli bişey bir defa o anı yaşıyorsunuz ve hatıra güzel anılarınız kalıyor o anlar geri gelmiyor bi daha🥲
myavocado Dlnoz biz profosyonel çekim yaptırmadık, sezaryen doğuma eşim girmişti, doktorumuzun telefonu ile çektiler ameliyathanede çok güzel bir anı oldu, odada bol bol kendimiz çektik.
kindacute Dlnoz hiç tanımadığım, sağlıkla alakası da olmayan birinin orada bulunması ve şık şık sürekli fotomu çekmesi sinirimi bozabilir gibi geliyor. Ne kadar özensem de kendi telefonumla ablama çekim yaptırmayı düşünüyorum birkaç tane olsun yeter her anı yakalamak zorunda değiliz
Freefam Dlnoz bana cok gereksiz ve sacma geliyor ilk dogdugu an 2 3 poz doktor ya da hemsireler cekebilirse cok guzel olur ama 2 3 forograf icin birsuru para verip fotografci tutmaya gerek oldugunu hic dusunmuyorum bir de saglikli degil yeni dogmus bir bebek ve yeni dogum yapmis bir annenin surekli fotograf ve videolari cekilmesi hic hos degil bence
Dlnoz Hamide_00 hastane çekimine fiyat olarak 7.500 tl dediler de bu fiyat için gereklimi bilemedim biz zaten çekim yaparız odada ama doğum esnasını çekemeyiz tabi eşim kararı bana bıraktı ama emin değilim hem istiyorum hemde mahremiyet var doğum anı vs bi de fiyat gerek varmı diye düşündürdü.
Dlnoz myavocado hastanenin kendi fotoğrafçısı olduğu için yasakmış doğum esnasında anca odada telefondan kendiniz çekebiliriz
Hamide_00 Dlnoz özel de doğum yapacaksanız doğum anında video ve fotoğraf çekiyorlar ztn hemşireler odaya geçince de siz kendiniz çekersiniz ama devlet de yapmıyorlar
Dlnoz kindacute evet bir de fotoğrafçı hastanenin erkekte var haliyle beni düşündürdü. Doğum anının çekilmesine gerek yok değil mi