Kızlar iki gün önce arabanın bagajına parmağım sıkıştı ve muhtemelen ya kırıldı ya da çatladı. Doktor röntgen çekebiliriz karnına kurşun bağlayıp ama yine de sana kaşmış haftası ileri sorun olmaz bebek için dedi. Ama ben riske atmak istemedim çektirmedim. Parmağıma atel takıldı 20 gün böyle kalsın dedi. Sizlerden çektiren oldu mu hiç hamilelikte röntgen ?