Mervetna anne_adayi_37 ben düşünüyorum bağlatmak doktorum önermiyor sadece ama ileride artık çocuk düşünmüyorum ve kendimi tam korumaya almak için bağlatmak istiyorum süreci bende merak ediyorum
glycnkrt anne_adayi_37 kuzenim bağlattı 2 yıl oldu. benimde ikinci gebeliğim doktoruma sordum istiyorsan bağlarız ama ilerde düşünürsen sadece tüp bebekle olur dedi. bir kızım var birde oğlum olcak bende bağlatcam.