Nur_budak Aycanby evet devlette doğum yaptim karnıma büyük serum torbası koydular rahim toparlnsin diye ve 2 defa karnıma bastırıp alttan muayene gibi pıhtı çıkardılar
perihankrkya Aycanby ben sezeryan oldum temmuz 2020 de kum torbasi koymuslardi bana özelde oldum devlette koyuluyormu bilmiyorum