Melis06 kizlar cikolata yemek zararli mi yani mesela bugun bi tane ulker cikolatali gofret 4 tane negro yedim dayanamadim zarari cok mu oluyo diye pisman oldum sonradan:(
Arminannesi Melis06 bence çikolata yemek çok güzel hem bebişlerde sevmese yediğimizde hareketlenmezlerdi canım yiyelim nolcak 😂
Peri_6161 Valla bizim canımız cok istiyor cıkolata günde iki üc tane yıyoruz 😬 umarım zararlı değildir