Dnzg1 gobek, bacak ve kol hepsinden denedim. En az kol aciyor, gobek buyudukce zaten igne yapmak iskence oluyor bebek buyudugu icin sertlesiyor karin. Bacaktanda bazen damara denk geldigi oluyor cok morariyor. Kol en guzeli 37 haftalik gebeyim kol cennet dedim😃 banada doktorum en az gobek acir demisti ama denedim gordum kendim