Merhaba kızlar
25+3 girdim herkes artık destek alarak uyu bacağının arasına yastık al vs diyor çok samimi arkadaşım bana hamile yastığını verdi saolsun hani şu kocaman olanlardan ama hiç yatamıyorum daraltıyor beni kimiside düşük yastıklara yatma diyor ama ben hayatım boyunca yüksek yastıkta yatmaktan nefret etmişimdir sizce nasıl yatmalıyım kafamda deli sorular😀