Ark ben 7 haftalık olduğumda gittim kalp atışı için sonra doktor 12 haftalıkken gel zeka testi yapalım dedi o zaman gittim.18 haftalık olduğumda gittim Doktor hem zeka testi sonucuna baktı ,hem cinsiyeti söyledi hemde detaylı ultrason için alan açtı.20 haftalık oldum detaylı ultrason a gittim şuanda 21+4 🥰 ben bu şekilde ilerledim sağlıkla gelsinler inşallah 🥰🥰