İşten geldim biraz uyumuşum ve uyandım ama öyle bir kol ağrısıyla uyandım ki kolumun üstüne falan da yatmadım iki kolum birden omuzdan eklemlerden feci şekilde ağrıyo ve etlerim acıyo sanki kollarım bana ait değil bir yük gibi çok acayip yazıyı bile zor yazıyorum şuan elimi yumruk şeklinde sıkamıyorum titriyo sebebi ne olabilir gebelikle alakalı bi durum mu kendimi kollarımdan dolayı hasta gibi hissediyorum