Yarın sabah 8 de hastanede randevum var kızlar doktorum suni sancı vereceğiz kendi sancın olmazsa dedi Almanya’da yaşıyorum ve ilk doğumum çok heyecanlıyım dualarınızı eksik etmeyin benim gibi bebiş bekleyen ve bebiş isteyen annelerle de benim dualarım birlikte Allah hepinize hayırlı güzel evlatlar nasip etsin ❤️🫶🏻