Hamilelikten önce çok dua almıştım.Çevremin büyük bir bölümü düşünmediğime inanmayıp olmadığını düşündüğü için dua ediyordu ve nerdeyse herkes ikiz duası etti.Normal kadın doğum doktorunada gittim detaylı ultrason için perinatoloğada ama hala ısrarla ikiz değil dimi eminsin diyenler var şaka gibi🤭Annemde geçen sene rüyada görmüştü bir kız bir erkek ikizim olduğunu.Neden bu ikiz mevzusu kapanmıyor anlamıyorum.İlk ultrasonda tek gördüm diye içimden şükretmiştim haha.22 haftalığım saklanma ihtimali yok dimi artık 🤣🤣🤣