Ftrhn bi postuma yazmıştınız ordan hatırladım sizi, benimde kasıklarıma sancı giriyor ara ara ovulasyondan beri ama. Hiç böyle olmazdı niye olmuş olabilir. Birde ovulasyondan önce doktor alttan kontrol etmişti kist vs demedi. Yoksa kistten şüphelenecektim.