Kızlar ben yani atandım işe başlama henüz olmadı Aralık da doğumum var Allahın izni ile ben 3 saatlik süt iznini kamu çalışanlarının nasıl değerlendirdiğini merak ettim mesela öğleden sonra 3 saat erken çıksam işten kabul ederler mi ?siz nasıl yapıyorsunuz ya da yaptınız ?