Kimyateacher Arkadaşlar merhaba, hamilelikte göbeğinde tüyler çıkan var mı. Benim çıktı sinir oluyorum sizde de varmı? Acaba ultrasonda sürdükleri belden dolayı mı çıkıyoryoksa hormonlardan mı? Böyle bir durum yaşayan var mı ?
cLearQueen Kimyateacher jelle alakası yok tamamen hormonel. Daha cok erkek bebis bekleyenlerde olurmus. Benim de olan tüylerim döküldü resmen 😄
Bebeto_ve_annesi Kimyateacher benimde her yeri tuylendi siyah siyah doktoruma sordum hormonlardan dolayı oluyor doğumda dökülür alma dedi
Mervecvk94 Kimyateacher hamile kalınca göbekte yukardan aşağıya doğru koyu renkli bir çizgi oluştu o sonradan geçiyor mu acaba
Rukiisss cLearQueen erkek bebekle hiç bir alakası yok benim bebeğim kız tüylenme yaşıyorum bende hormonlardan kaynaklı bisey
Simasu14 cLearQueen Kızıma hamileyken hiç yoktu. Şuan hamileyim tüyler çıkmaya başladı ve ben şok oldum. Erkek bebek bekliyoruz. Kızımda göbek çizgisi en yukarıya doğru gitmişti. Bu hamileliğimde yok
Aylinkhramn Mervecvk94 6-12 ay içinde göbek çizginin solması veya kaybolması gerekiyomuş cildi koyu olan kadınlarda daha geç kaybolurmuş benim hala duruyor 14 ay oldu hafif soldu sadece
Niloyaaaaa Kimyateacher benim vücudumun hiçbir yerinde tüylerim çıkmıyor oğlum beni inanılmaz tüysüz bişey yaptı ama göbeğim resmen tüylendi hemde siyah siyah normalde beyaz tenliyim ve sarı ayva tüylerim olurdu.. 🥴 hormonlardan sanırım doğumdan sonra göbekte çıkanlar dökülüyor diyorlar inşallah düzelir
Kimyateacher Ben döküleceğini bilmiyordum. Sürekli kontrole gidiyorum diye ağdayla almaya çalıştım kırmızı kırmızı alerji oldu. Bı daha doğuma kadar almayın bari. 6 aylık hamileyim
Ecekrk Kimyateacher hormonlardan dolayı çıkıyor benimde çizgi halinde çıktı inşallah hamilelikten sonra giderler