byzsrtym Merhaba arkadaşlar kaçıncı haftalarda doğum yaptınız yada yapacaksınız🎀 ilk gebeliğim ve son günlerim bekliyorum hayırlısıyla inşallah🙏🏻
BerivanLina byzsrtym her ikisini de 40. Haftamda yaptm . Su an 25 haftaligiz bakalim yine 40 a kdr bekler miyiz 😂
perihankrkya byzsrtym ilk gebeliğimde tam 36.haftamda doğmuştum suan ikincide 38+5 de alalm dedi doktorumuz ama erken gelirmi gelmezmi bilemiyorum 🥹
byzsrtym Mervesoku ayy maşallah çok az kalmış🥹😍 rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🏻 bende 37+4 şuan 1 hafta sonra sezeryan Allah’ın izniyle 😊
byzsrtym BeyzaMutlu Oyy maşallah baya büyümüş minik🥰 rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah🙏🏻
byzsrtym Tugcemu maşallah🙏🏻 güzel bir hafta tam gelişimini tamamlamış olur🥰 sağlıcakla vaktinde gelsin inşallah🌸