Merhaba iyi akşamlar. Geçen hafta ense kalınlığından dolayı cvs yapılacaktı yarın. Bir haftadır istemsizce içime ata ata bedenim daha fazla dayanmadı. Sabahtan beri kemiklerim kırılıyor sanki yüksek ateş titreme. Yarın CVS yapılacak diye gitmeyeyim dedim ama ne yaparsam yapayım ateşim düşmüyor kızlar. 38 üzeri ateş hamilelikte tehlikeli mi yardımcı olabilir misiniz lütfen korkuyorum tedirgin oldum iyice. Gözlerimi de açamıyorum havale geçiririm diye ayakta kalmaya çalışıyorum eşim sürekli kontrol ediyor ılık duş aldım parol da bilmediğim için içmedim. Riskli dedikleri için zararı olur mu bilemedim