Yarın görüş günü olan var mı annikler 🤩
Nasipse 8+4 olmuş olacağız 🥰 en son gittiğimde nokta kadarcık bebiki ve kalp atımını görmüştüm ama ses pek yoktu bu sefer güm güm duyarız inşaAllah 😍 Heyecanlıyım erkenden uyuyup biran önce sabah olmasını istiyorum 😇