Reyyanasya nurcakir58 ilk gebelik veya son gebelik farketmez canım soru şeklinin yanlış olduğunu belirtmiş arkadaşlar ki bencede öyle..Güzel düşün, dua et inşallah birşey çıkmaz. Birşey çıkarmı çıkmazmı burdan sorularak öğrenilecek birşey değil ama demi.!
Zeynpatak nurcakir58 canim bir sorun cikip cikmayacagini kimse bilemez ama insallah cikmaz dua edebiliriz ancak
GozdeCemre AlininAysesii 😂😂😂😂ay gülesim geldi benim gene birşey çıkar mi Diyor işte kız 😂inş birşey çıkmaz
AlininAysesii nurcakir58 Tamam ben de giricem 2 hafta sonra ama insanların ne demesini bekliyorsunuz burada ben sorunuzu anlamsız buldum, dilerim hiçbir şey çıkmaz ama biz nerden bilelim bi şey çıkar mı çıkmaz mı.
nurcakir58 AlininAysesii rahatsiniz sanirim hep biseyler okuyorum.aklima kotu seyler geliyo ilk gebeligim ya sizin
GozdeCemre nurcakir58 da buraya sorman saçma olmuş canım dua edin falan desen neyse de birşey çıkar mi ? Ne diyebilirler 😀
AlininAysesii GozdeCemre Ay ne sorucam burada yaa doktora ya da uzmana sorarım detaylıya girdiğim zaman 😂😂😂 hayır ne denilebilir ki buradan 😂 beynim yandı 😂
AlininAysesii nurcakir58 Bebeğini ve kendini strese sokup evham yapacaksan okuma o zaman, bu kadar evham iyi değil naçizane tavsiyem ☺️
AlininAysesii nurcakir58 Canım her 3 lafından 5’i “ilk bebek” ama, benim de ilk gebeliğim evet ama mantıklı olmak lazım evhamın kimseye faydası yok, dua et Allah’a sığın gebeliği zehir etme kendine.