Arkadaslar doğumuma 11 hafta kaldı 2. Doğumum ilkinde aşırı kalabalıktı gelen giden hastaneyede evede ve cok büyük depresyon yaşadım bu doğumumda kimseyi görmek bile istemiyorum açıkcası sadece bebeğimle ilgilenmek istiyorum annemi ve kız kardeşimi istiyorum ama bunu nasıl sağlayabilirim çevre çok geniş kimseyi kırmakta istemiyorum ama insanlarla alakası yok tamamen benle alakalı sezeryan bide o yüzden sadece ihtiyacım olan kişilerle olmak istiyorum 15 20 gün iyileşene kadar kimseyle görüşmek istemiyorum nasıl sağlayabilirim bunu sizce?