Asubell 22. Haftada yaptırdım 35 deyim. Ben gayet memnun kaldım tam 4 kez çağırdı göremediği küçük yerler için. Ücret de 1 kere ödedim. Herkesin 1 detaylı fotoğrafı olurken benim 4 5 tane olmuş oldu :)) ve içime sindi herseyi tek tek açıkladı bilimsel yönden terimleriyle anlamlariyla. İlginç bir hoca bazen tavırları (komik sasirtici vs anlamda) işini gayet iyi yapıyor memnunduk