nurcakir58 19.haftam onumuzdeki hafta gidicem doktora renkliye gircem bebegimin hareketlerini hissetmiyorum
Yasus nurcakir58 net hissetmemeniz normal bende 21.haftadayim gece yatarken dinlenirken daha net hissediliyor hareketi birde sevdiği yada tatlı bir şey yiyip solunuza uzanın eminim tepki verir ben acılı ketçap yiyince çok hareket ediyor yada gun icinde yorulduysaniz o yüzden de hissetmemis olabilirsiniz
2prenses_masal-oyku nurcakir58 zaten sürekli olarak hissedilmezmiş ki panik yapma inşallah haftaya hissedersin miniği ☺️
FMS nurcakir58 Canım endişelenmemeye çalış ben 20+0 da hissettim net olarak bir hafta öncesinden kayıyormuş gibi ara ara yer değiştiren yavru kedi tırmalaması gibi garip bi his oluyordu içimde bebek hareketi mi yoksa bağırsak hareketi mi emin olamıyordum ama oğluşummuş 😊 yakındır hissetmen kafana takmamaya çalış moral en önemlisi ne kadar mutlu o kadar hareketli bebek aklında bulunsun 😉
nurcakir58 Oglum cok fazla hissetmiyorum bi yemek yiyince istiyorum herkes gibi hissetmek ama erkende deil
Zeyybdk nurcakir58 [silindi] ben 15.09.1996 doğumluyum Eşim 24.09.1996 12.09.2020 ilk kızım Hazal İkinci kızıma hamileyim 24 haftalık, onun da adını Asel düşünüyoruz 🥰
nurcakir58 Mervece30 deniycem onu doktora giderken yaptim cikolata ye meyva suyu icdim gostermedi cinsiyet
Hacerr nurcakir58 aslında erken sayılır canım daha net şekilde 24 25 haftlarda hissedersin panik yapma korkma elini karnına koy bebişinle konuş belki tepki verir
nurcakir58 Hacerr yok vermiyo deniyorum dediginiz gibi belki erken ilk gebeligim ya korkuyorum neler duyuyoruz cunku
Mervece30 nurcakir58 merak etmeyin bi sorun olsa allah korusun ama her türlü vücut alarm verir Kanama olur sancı olur pozitif düşünün Siz yine erken hissetmişsiniz ben 22 de hissetmeye başlamıştım
Hacerr nurcakir58 ve benimde ilk gebeliğim inanın 26 27. haftada ancak net hissettim doktorum hareket ediyor ama sen hissetmiyorsun dedi Sizinde öyle olabilir
Mervece30 Haftasıda küçük aslında hareket ediyodur ama siz hissetmiyo olabilirsiniz daha çok minik :) 23 den sonra kuvvetleniyo
Nazdar72 nurcakir58 Benim belli oldu kız olduğuna bağlıyorum artık çünkü hareket yok doktora gidiyorum herşey normal