Aysegulccc 39+3 bi kaç kez böyle sümük gibi bi şey geliyor. Nedir sizce? Baya sümük yani yapışkan sarımsı renk
Kuzisss Aysegulccc nisan geliyo olabilir benim ilk gebeligimde gelmisti afedersiniz balgam gibi koyu sari seklinde
Sdakrbs Aysegulccc bende de oluyor bir haftadır doğumun yaklaştığının habercisi diye biliyorum 37+2 deyim
Aysegulccc Kuzisss ne zaman doğum oluyor geldikten sonra? Benim de öyle işte sümük gibi balgam gibi bi şey…