37+1 deyim kizlar lekenme var ..kırmızı peçete silerken…bu kanama.degil demi lekelenme demek doktora öyle dedim..nts sancı yok..ama kasık ağrım 10 dk arayala gelen ağrı da kendimi parcaliom..acile gittim eve git nts sancı yok açılma yok dedi..lekeyi umursamadı eve geldim devam ediyor kanın rengi daha.kirmzii korkuyorum yaa..ağrım var..yarın geri gidecem