NidaPolatdemir 38 girdim kızlar adet sancısı gibi ara ara sancım oluyor doğum yakınmı acaba yoksa zaten olurmu ve bebeğim daha dönmemiş tecrübeli anneleri alalıııım ❤️❤️
Nur16 NidaPolatdemir 38+1 im bende öyleyim canım ya ağrılarım oluyo ara ara Cuma günü kontrolüm var bakcak bakalım doktor
ilkim19 NidaPolatdemir bende 38. Haftanın içindeyim aynı durumdayız demek ki normal bişey bu doktorum daha var dedi Doğuma ama nolur bilmem😂
zge_frdi NidaPolatdemir ben bugun doktora gittim arada agrim sancim oluyor dedim normal dedi yalanci sanci onlar dedi cunku daha bebegim kanala girmemis. Anlatti nasil gercek sancinin nasil olmasi gerektigini. Yani normalmis
4259 Bende 38+1 ve öle anlayabilceğim bi ağrım yok bebeğim dönmüştü normal doğum pozizyonuna ama tekrardan yan dönmüş böle olan varmı ?