Kızlar 32+5 im bugün ilk kez nstye girdim sancım çıktı doktorum düşürmek için yatış verdi bu gece nstde her 5 dkda sancım 100e kadar cıkıyordu serum takıldı ve 3 hap içtim suan normale döndü açıklığım da yokmuş ama çok korkuyorum basına gelen var mı tekrar sancılanır mıyım acaba tecrübe anneler yazabilir mi 😞