Tulay617_ hamişlerimmm 2 aylık gebeyim bir kaç doktorla görüştüm ama memnun kalmadım. ilk gebeliğimdeki doktor da mesleği birakmis. lütfen memnun kaldığınız doktorları yazıp bana bi tavsiye verir misiniz. bir an önce başarılı bi doktor bulmam gerekli.
G_M_Z Tulay617_ Çamlıca medipol uzak gelmezse Zeynep Elmalı derim kesinlikle 🥰 ikinci kez kendisiyle bu yola çıktım ve çok da memnunum 🥰
Melek3675 Tulay617_ afiyet hastanesi Parisa hanımda doğum yaptım o kadar harika o kadar mükemmel bir doktor ki şiddetle tavsiye ediyorum 🥰
Tulay617_ G_M_Z çok kalabalık oluyor mu zeynep doktor? ben iyi bir hastanede herkes tarafından tavsiye edilen bir doktora gittim ama 3 saat bekledim her gitmemde. yani benim için çok iyi bi doktor olması bisey ifade etmedi o kadar saat bekledikten sonra 😓
G_M_Z Ravziss doğum ücretini bilmiyorum nasipse doğumum mart görünüyor o zamana kadar zam gelecek zaten. Muayene ücreti 1200 Ben öğretmenim ve sendika indirimim var 900 oluyor
dmlonrr Ravziss şuan normal doğum 18 bin / zorunlu sezeryan 25 bin / isteğe bağlı sezeryan ise 45 bin tl daha bugün aldığım güncel fiyatlar :)
Tulay617_ Melek3675 ne zaman doğum yaptınız gerçekten iyi bi doktor mu dhaa önce adını hiç duymamıştım siz söyleyince baktım fotoğrafına.
Melek3675 Tulay617_ 13 gün oluyor bende doğumda karşılaştım acilde nöbetçi o vardı ama iyiki de denk geldik binlerce kez şükür ediyorum gerçekten o kadar ilgili biriki beni çok güzel motive etti ve harika bir doğumum oldu dogumhaneden yürüyerek cıktım
G_M_Z Tulay617_ randevu saatinde giriyorum hemen ben hiç öyle beklediğim olmadı açıkçası sadece randevuyu önceden almak lazım hemen doluyor 🥹