Merhaba kızlar.. ben 3 aylık evliyim ama bebek istiyorum adetlerim hep düzensiz oluyo 22 yaşındayım. Zamanında girmiş olduğum depresyonlardan sıkıntıdan düzensiz oldu ve öyle kaldı sanırım. Adetim geç olduğu icin ne zamana denk gelir onu da bilemiyorum ortalama 15 gün gecikiyor en son geçen ay 17 gün gecikmeden sonra oldu hamile de değilim. Bu karışıma başladım daha bugün 2.günüm.. İnşallah fayda eder 🤲🏻 Zor günler geçirdim bu bebeğe ihtiyacım var😒 Bana dua edin müminin mümine ettiği dua kabul olurmuş.. Aranızda benim gibi olup bu karışımla hamile olan var mı??