Niloyaaaaa Evrimnbe ben 38+2yim şuan dümdüz göbek deliğim henüz dışarıya doğru fırtlamadı ve 30dan sonra yavaş yavaş deliğim kaybolup düzleşmeye başladı bebek büyüdüğü için oluyor sanırım ama zaten 3 gün sonra doğumum var çok dışarıya çıktığını görmem muhtemelen 🙃🙃
numix Benim şuan dışarıda ve çok huylanıyorum o görüntüden🥺😂😂 bebek zamanla yukarı doğru çıktığı için delik de dışarı çıkıyor. Şuan 28 haftalığım ve ne zaman çıktı hatırlamıyorum
bussra-23 Dün açıcaktım bu konuda post ama sonra vazgeçtim.. benim etrafı acıyor sızlıyor be arada bir dışarı çıkıyor sonra giriyor düzleşiyor 🫣😅 sanırım büyüyen rahimden kaynaklı 37+6 yım