Kızlar bende 20 haftalık bebeğimi temmuzda kaybettim üzerinden bir hafta sonra iki ay geçmiş oluyor etrafımdaki insanlar korunma deyip durdu zaten hemen çocuğun olmaz kistlerin var korunma dedi bende korunmadim rahmim dinlenmemis olmasına rağmen bu ay olur mu bilmiyorum bir iki kere değerlendirildi başka yok